Algemene voorwaarden

  • De reservering is pas definitief na ontvangst van een bevestiging van de accommodatie en, indien van toepassing, een aanbetaling.
  • Annuleringen dienen schriftelijk te worden gemeld; bij annulering binnen 24 uur voor aankomst kan het volledige bedrag in rekening worden gebracht.
  • Betaling dient vooraf of uiterlijk bij aankomst plaats te vinden, tenzij anders overeengekomen.
  • Het is niet toegestaan om overlast te veroorzaken of eigendommen van het hotel te beschadigen; kosten voor schade worden verhaald op de huurder.
  • Het gebruik van de vergaderzalen is beperkt tot de afgesproken tijden; extra gebruik kan extra kosten met zich meebrengen.
  • Roken is strikt verboden in alle binnenruimtes
  • Het maximumaantal personen per kamer of vergaderzaal mag niet worden overschreden.
  • De accommodatie behoudt zich het recht voor om gasten te weigeren die zich niet aan deze voorwaarden houden.
  • Bij overmacht (zoals stroomuitval, pandemieën of extreme weersomstandigheden) behoudt het hotel zich het recht voor de reservering te wijzigen of annuleren.
  • Het hotel is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van persoonlijke eigendommen van gasten.
  • Door een reservering te maken, gaat de huurder akkoord met deze algemene voorwaarden.